16 Nov 2012

Sunglasses all year




Okulary przeciwsłoneczne używam przez cały rok. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją nową parę. Są eleganckie- mają cieniowane szkła i piękne srebrne wykończenia po bokach, są lekkie i nie uciskają na nosie, a dla mnie to bardzo istotne. A za co wdzięczne są moje oczy - mają wysoka ochronę przed promieniami słonecznymi :)

Są to okulary przeciwsłoneczne z optycznego sklepu online Firmo
Jakie są według mnie plusy produktów w tym sklepie:
1. Design (możliwość wyboru okularów do kształtu twarzy przy pomocy zdjęć online "Virtual Try-On System: KLIK )
2. Jakość (ochrona)
3. Wygoda noszenia
4. Opakowanie (do okularów dołączone są 2 pokrowce, chustka do czyszczenia i przyrządy do dokręcania śrubek)
5. Dość szybka dostawa.

Firmoo sprzedaje zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i normalne- korekcyjne i tu duży plus dla osób, które muszą je nosić, gdyż z korekcyjnych jest znacznie większy wybór.

Jeśli więc myślicie nad zakupami, to warto skorzystać z ich programu "Free for  First-time Buyers"--> Przy pierwszym zakupie okulary są za darmo- płaci się za przesyłkę: KLIK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A to jest moja moja para okularów i ich zestawienie w jesiennym outficie 

* * *          * * *       * * *

Sunglasses is a gadget that I use all year. Today I would like to show you my new pair of sunglasses. They are elegant, dark-tinted glass and a beautiful silver trim on the sides, really light and don't chafe on the nose, what for me it's very important. But i think they most grateful are my eyes- they get high protection from the sun ;)

This is a pair of sunglasses from online optical store Firmoo
What are the positives of shopping at this store (in my opinnion) :
1.  Design (is possible to check how pairs will match with your face shape. U can try with the online photos "Virtual Try-On System: CLICK ).
2.  Quality (protection from sun).
3.  Comfortable to wear.
4. Packaging (to the glasses are connected 2 covers, handkerchief to clean and devices for tightening the screws).
5. Quite fast delivery.

Firmoo sells both: sunglasses and normal-corrections, and here is a big plus for people who have to wear them because in the corrections is much more types to choose.

So if you think about shopping, you can use them program "Free for First-Time Buyers" ->
When you make purchase first time, glasses are for free- you have to pay only shipping
CLICK
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
And this is my pair of sunglasses and combination in the autumn outfit 
















4 comments:

  1. super wyglądasz! i rewelacyjne okularki!
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Co do okularów to fakt, bardzo jestem z nich zadowolona. Zwykle niełatwo o to, bo jeśli chodzi o okulary, bo często zbyt mocno uciskają na nosie, a te wygodne i stylowe:)

      P.S. zapraszam do obserwowania;)
      Zajrzę z przyjemnością

      Delete
  2. Bardzo ładny płaszczyk i te kocie okulary :)

    Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żeby jeszcze tak mieć kocie ruchy;) Dziękuje, ze wpadłaś na mojego bloga, mam nadzieję, że będziesz często zaglądać:)

      Delete